20 februari 2011

Symässa


Jag var på symässan med min mamma i fredags. Det följde med några tyger, närmare bestämt 30 st. Flera av dem har jag sedan tidigare, men vill ha mer av. Kanske gladast var jag att det fanns lila och turkosa vågade ränder, eftersom jag varit ledsen över att de var slut. Överst i den högra högen finns prickiga tyger som ska bli klänning till mig, resten är till lillfisen eller kompisars knoddar.
Tur att mamma tog med rullatorn (som hon har när hon inte kan cykla) eftersom den fick bli packåsna.

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhhh avis ;) Tyg gör en så himla glad och man kan aldrig få tillräckligt!

    SvaraRadera
  2. Hade såååå gärna velat gå - tyvärr tog kräksjukan oss alla i sitt grepp.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga tyger, ska bli kul och se dina framtida alster med dem ;)

    /Marina

    SvaraRadera