26 juni 2010

Födelsedagsskjorta



Nu har min lille plutt firat sin första födelsedag. Det känns konstigt att inte ha en liten bebis längre utan ett litet barn som knallar omkring och upptäcker världen.
Födelsedagens outfit blev en blårutig skjorta. Jag hade bara en liten snutt av detta tyg och har verkligen utnyttjat allt. Först hade jag tänkt ett litet kragstånd på skjortan, men tyget räckte inte, så därför avslutade jag halskanten med en blå snedslå istället. efteråt tyckte jag att det blev ett bättre alternativ eftersom det blev bekvämare för Hjalmar. Tyget är riktigt gammalt och är från min mammas farmor.






3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vad fin! Vilken finsömnad. Roligt att tyget räcke. Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för kommentaren på min blogg. Vilken underbar skjorta, med många fina detaljer.
    Kul att hitta hit!

    SvaraRadera