13 juni 2010

Kompismoln

Igår var det gemensamt 1-årskalas för Märta, Juno och Hjalmar. Tage som är den fjärde gobiten i gänget har redan klarat av sin stora dag. De tre firade fick paket som de lekte flitigt med, mest varandras tror jag.
Nu kommer den andra anledningen till att elefantklänningen inte bloggades direkt (förutom att det var trist med fula bilder). Märta har fått en klänning och Juno en. Jag ville ju inte att Tage skulle tro att jag hade glömt bara honom, så därför väntade jag med det förra inlägget till en present till honom också var klar. Jag tyckte det passade bra att ge den igår så att även Tage presentades och inte bara de andra tre. Så en molnbody blev det, och Hjalmar fick en likadan. Så nu har grabbarna i gänget likadana.
Tyget är det himmelsblå molntyget från JNYdesign. Jag önskar att jag hade beställt mer. Jag kan inte få nog av molntyger. Jag insåg att jag borde sy fler än en body i samma färgställning i taget fler gånger. Det går så mycket snabbare när man inte behöver trä om maskinerna hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar