15 maj 2010

Flodisar

I det här interlocktyget med flodhästar har redan Hjalmar haft en body i storlek 62. Men nu har lillskrutten ett par turkosblå chinos från PO.P som passar precis till det här tyget så det fick bli en till, den här gången i storlek 80. Jag älskar den turkosblå färgen. Det nya turkosa flodhästtyget i jersey från Jofotex är lite mer turkost och är också fint, men jag gillar den här lite mer blå tonen bäst.
Tryckknapparna är också från Jofotex. Till dem har jag köpt en tång så jag kan sätta dit knappar även sent på kvällen utan att störa alla grannar. Tyvärr var tången inte bra. Flera gånger hamnade knapparna snett, men efter många kasserade knappar fick jag dit dem. Hjalmar fick premiäranvända bodyn direkt eftersom vi var bortbjudna. Tyvärr visade det sig att knapparna inte var tillräckligt hårt ditsatta, eftersom när det var dags för blöjbyte trillade flera bort. När vi kom hem satte jag dit nya knappar på det gamla vanliga sättet med hammare. Tången ska skickas tillbaka och bytas ut mot tyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar