9 december 2013

En klänningskavalkad

Det var evigheter sedan jag hade tid att lägga in bilder här. Jag syr fortfarande ganska mycket, men jag hinner inte ens fotografera allt och definitivt inte redigera bilder och blogga. Denna hösten har varit så sjukt intensiv, både på jobbet, i mitt politiska engagemang och hemma. Det jag sytt sistone är massa klänningar eftersom Hedvig, som snart är 1,5 år, verkar gilla det och de fungerar att växa länge i. För att ta igen lite av det jag missat visa så lägger jag ut flera bilder samtidigt, fast bara på en liten del av det jag sytt. De flesta tygerna är från Michas Stoffecke och Lillestoff och storlekarna på klänningarna är mellan stl ca 80-92.


















2 kommentarer:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvaraRadera